|
AM-3752-AN
GOBELIN (KLIKK A KÉPRE) 11X15 tű 1 760 Ft
|
AMNL-3764-T
GOBELIN (KLIKK A KÉPRE) 11X15 tű 1 760 Ft
|
AM-3707-ÁV
GOBELIN (KLIKK A KÉPRE) 11X15 tű 1 760 Ft
|
AM 2341-T
GOBELIN (KLIKK A KÉPRE) 11X15 tű 1 760 Ft
|
AM 3302-ÁTD
GOBELIN (KLIKK A KÉPRE) 11X15 tű 1 760 Ft
|
AMNL-3763-T
GOBELIN (KLIKK A KÉPRE) 11X15 tű 1 760 Ft
|
AM 1934-T
GOBELIN (KLIKK A KÉPRE) 11X15 tű 1 760 Ft
|
AM-3655-T
GOBELIN (KLIKK A KÉPRE) 11X15 tű 1 760 Ft
|
|
|
|
|
Oldal nyomtatása |
Üzletszabályzat letöltése |
Nyilatkozat-minta elálláshoz
- ÜZLETSZABÁLYZAT -
MOLA II Kereskedelmi és Szolgáltató Bt
Adószám: 20547653-1-09
Cégjegyzék szám: 09-06-008937
Bejegyezte: Hajdú-Bihar megyei Cégbíróság, mint Cégbíróság
Pénzforgalmi számla: MBH BANK: ............................... 61400038-00276577
Nemzetközi IBAN számlaszám: MBH BANK:
....HU05-61400038-00276577-00000000
Székhely cím: Debrecen 4025 Vörösmarty 21. III/2. ( Nem üzlethelység )
E-mail : info @ gobeline.hu (szóköz nélkül)
Nyilvántartási szám : 603/2016
A cég statisztikai számjele 20547653-4751-117-09.
Kamara megnevezése: Hajdú-Bihar Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara,
Kamarai nyilvántartási száma: 40320 -- HA20547653
Kereskedelmi és Iparkamara címe: 4025 Debrecen, Vörösmarty utca 13-15. szám
A szolgáltató részére tárhelyet biztosító fél: 4029 Debrecen, Pereces u. 13. WEBDEB Bollmann Krisztián
Kapcsolattartó személy rendelések nyomkövetésére: Szabó László vezetőTelefonszám: 06-70-329-6348
NAGYON FONTOS VÁLTOZÁS
A TŰ ÉS AZ EGYEDI GOBLENEKRE…
AZ OLDALON TALÁLHATÓ TŰ GOBLENEKET (AZ EGYEDIT IS) CSAK ÉS KIZÁRÓLAG ELŐREUTALÁSOS FORMÁBA TUDJUK BEFOGADNI. ABBAN AZ ESETBEN IS EZ A FIZETÉSI MÓD LEHETSÉGES, HA CSAK EGY DARAB TŰ VAN A RENDELÉSBEN.
EZEKET A TŰ KÉPEKET AZ ÖN KÉRÉSÉRE GYÁRTJUK, LE TEHÁT EGYEDI MEGRENDELÉSNEK TEKINTJÜK, EZÉRT AZ EGYEDI MEGRENDELÉS SZABÁLYAI (3.1) VONATKOZNAK E TERMÉKRE.
A VÁLASZTOTT GOBELIN KÉPNÉL, HA NINCS CÉRNAVÁLASZTÁSI LEHETŐSÉG,
AKKOR A VÁSÁRLÁS VÉGLEGESÍTÉSE ELŐTT A MEGJEGYZÉS ROVATBA BE TUDJA ÍRNI A KÍVÁNT MOULINÉ FAJTÁJÁT ÉS KÉRELMEIT...
AZ OSZTOTT HÍMZŐ (ROSACE ÉS PUPPETS) FOGYASZTÓ ÁRA...210 .-FT
1. VÁSÁRLÁS……
1.1 Üzletünkben a vásárlás elektronikus úton történik
Az elektronikus Áruházunkban mindenki vásárolhat, aki érvényes -REGISZTRÁCIÓVAL- rendelkezik.
1.2 A Vevő a regisztrációval egy időben, magára nézve kötelezően elfogadja
a jelen üzletszabályzatot, kijelenti, hogy azt ismeri, értelmezte.
1.3 A Mola gobelin webáruház fenntartja magának a jogot, hogy a vásárlótól az internetes webshopba érkező megbízást a vásárló nem megfelelő viselkedése esetén indokolt esetben a szerződést egyoldalúan felmondja.
1.4 A goblen képek ára „csak a nyomatott” a KIVARRÁSHOZ SZÜKSÉGES FONALAT NEM TARTALMAZZA, azt külön kell hozzá rendelni.
VÁSÁRLÁSI MÓDOK……
1.5 Utánvéttel: Ebben az esetben a terméket a kézhezvételkor fizeti.
Menete … rendelés-automata visszaigazolás (a gép generálja) - visszaigazolás (ez a végleges) -átvétel
1.6 Előre utalás-utalás: Amennyiben ezt a módot választotta, akkor mindenképpen várja meg a proforma számlát, az első email nem a visszaigazolás azt a gép generálja automatikusan, hogy pontosan mennyit kell, utaljon, és milyen bankszámlára azt egy külön levélben találja.
Amint a számlánkra megérkezik az utalás, a rendelt terméket 48 órán belül (kivéve az egyedi rendelést) postára adjuk.
Menete … rendelés-automata visszaigazolás (a gép generálja) -visszaigazolás (ez a végleges) - fizetés-átvétel
1.7
Kivétel: Az egyedi vagy egyedinek minősülő (4.) goblen rendelés, amit csak kizárólag az ön részére készítettünk. Előre utalással vagy készpénzes fizetés után tudjuk elkészíteni, legyártani.
1.8 SZÁLLÍTÁS……
A házhoz szállítást kizárólag Magyarország területére tudjuk vállalni, csomagolási díjat nem számolunk fel
A Csomagjainkat az MPL szállítja
MPL FUTÁRSZOLGÁLAT
Telefonszám: +06-1-333-7777 (7-20 óra között),
Nyomon követés (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe kell beírni a csomagszámot)
itt található:
CSOMAG KÖVETÉS
-FIZETÉSÍ MÓDOK/ÁRAK
1.9.1 UTÁNVÉT/KÉSZPÉNZ
7.000.-..
ft-ig…………………………………………………….1900.-
7.001-12.000 ft-ig….....……………………………….......…….1400.-
12.001-19.000 ft-ig….....……………………………….......…...700.-
19.001.-
ft-tól………………………………………….….INGYENES
1.9.2 UTALÁS (előre fizetés) bankszámlára (nem bankfiókba befizetve) vagy postai
rózsaszín csekkel (kizárólag csak postacímre Debrecen 4025 Vörösmarty 21. III/2.) való fizetés esetén a csomag díjszabások a következők:
7.000.-..
ft-ig…………………………………………………….1600.-
7.001-12.000 ft-ig….....……………………………….......…….800.-
12.001.-
ft-tól………………………………………….….INGYENES
Amint a számla elkészült E-mailt
kap a másolatáról, kérjük ezek után utaljon, hivatkozva a számla sorszámára.
1.9.3 UTALÁS-POSTÁN MARADÓ
Előre utalás után kérhető a megrendelés postán maradóra, kérem a megjegyzés rovatban a postát megnevezni.
Aki ezt a kézbesítést választja az utalásos csomagköltségből -800 Ft kedvezményt kap.
Ami azt jelenti, hogy 7001 Ft-tól a megrendelésnél ingyenes a szállítás.
2. MEGRENDELÉS……
2.1 Oldalunkat online webáruháznak alakítottuk ki. A kiválasztott termék
(ek) mellett található "Kosárba tesz" gombra kattintva, először a
kosárba kerül (nek) a kiválasztott termék(ek), itt még ellenőrizheti az
adatokat, majd közvetlenül a honlapunkról leadhatja a megrendelését.
Természetesen
2.2 telefonon, de csak SMS-be (06-70-329-6348) is lehet rendelni, név,
cím, telefonszám megadásával.
2.3 e-mailben info @ gobeline.hu (szóköz nélkül) ) is lehet rendelni, név,
cím, telefonszám megadásával.
2.4 A megrendelés akkor lett sikeresen elküldve, ha a képernyőn a "Sikeres
megrendelés!" feliratot látja. Ezután a rendszerünk egy "Rendelés-Mola Gobelin Webshop" tárgyú levelet küld
Önnek, amelyben szerepelnek az Ön adatai és a megrendelt termék (ek).
A megrendeléseket 2 munkanapon belül feldolgozzuk és „Megrendelés visszaigazolása” tárgyú levélbe pontosítjuk a várható szállítási határidőt. Az áruházba található termék (ek) minimum 3-7 munkanap szállítási határidővel tudjuk vállalni, amennyiben a megrendelt
termék készleten lévő úgy a lehető legrövidebb idő alatt postázzuk.
Azért 3-7 nap mivel az ajánlatunkban közel 2500 kép, 8-14 különböző méretben szerepel, számunkra szinte lehetetlen, hogy mindegyik raktáron legyen. A képeket a vásárlóink igénye szerint, megrendelésük alapján nyomtatjuk, ami sajnos néhány napot igénybe vesz.
2.5 A web áruházon, mailben, SMS- ben leadott rendeléseket, csak 7 azaz hét munkanapig tudjuk biztosítani, hogy azt személyesen átvegye előre egyeztetett időpontban.
Amennyiben nem jelentkezik, akkor töröljük a megrendelést.
3. FONTOS……
3.1 Egyedi megrendelésnek tekintjük a tű alapokat és azokat a normál goblen alapokat, ahol 0.35 (az összes normál kép, amit rendel összeadódik) négyzetméternél nagyobb a festett felület. Ezek a képek nagyságuknál fogva nincsenek készleten, de a megrendelő saját kérésére legyártjuk, ezért az egyedi megrendelés szabályai vonatkoznak e termékekre.
3.2 Amennyiben ön ilyen méretű képet rendel ezt a visszaigazolásba jelölni fogjuk.
3.3 Azonban, ha olyan terméket rendel ahol a szállítási határideje 7-10 munkanap
ebben az esetben is várható szállítási határidőről e-mailbe értesítést, küldünk, a várható szállítási időt a termék leírásban megtalálja.
3.4 Az internet keresőkbe beírt adott termék vagy terméknevekre, felugró linkek, amelyek a MOLA WEBSHOPRA mutatnak sok esetbe tárolt változatok. Ezek pillanatfelvételek, ahogyan az oldal megjelent az adott időpontban. Az aktuális oldal az óta meg is változhatott.
Ezért minden esetbe frissítse az oldalt, és győződjön meg arról, hogy az a termék valóban jelenleg is szerepel a kínálatunkba. Lehet a robot a kereső akkor regisztrálta az oldalt, amikor még kapható volt.
Ha ilyen jelenséggel találkozik, és szüksége lenne arra, termékre kérem, hívja az ügyfélszolgálatunkat.
3.5 A regisztrációs lap téves vagy hibás kitöltése érvénytelen. Az ebből
eredő esetleges téves teljesítésért a MOLA
II Bt felelősséget semmilyen formában nem vállal.
3.6 A vevő adatainak változását E-mailben vagy telefonon teheti meg, az esetleges kellemetlenségek elkerülése és a pontos csomagküldés
érdekébe. -Az ismételt postázásért dupla csomag költséget számolunk fel. Aki a küldeményt nem veszi át rá felróható okból azt sajnálatunkra csak előre fizetéssel, tudjuk kiszolgálni
3.7 A vevő ip címét a sikeres vásárlás esetén rögzítjük az esetleges kellemetlenségek elkerülése és a pontos csomagküldés érdekébe és a valótlan regisztrációk elkerülése végett.
3.8 A vevő esetleges mennyiségi és minőségi észrevételét kifogásait az info @ gobeline.hu (szóköz nélkül) vagy ügyfélszolgálatunkon,
telefonon a hétköznap 9-17 óráig a 06-70-392-3289
mobil számon
3.9 Amennyiben a csomag sérült, kérjük, ne vegye át. Forduljon a futárhoz
és kérjen egy dátummal és aláírással ellátott kárfelvételi jegyzőkönyvet és
keresse ügyfélszolgálatunkat.
3.10 Aki eltér az üzletszabályzattól és plusz banköltség merül fel utólag a Mola II Bt-nek azt a vevőt sajnálatunkra csak előre fizetéssel, tudjuk kiszolgálni.
3.11 A vevő érdeke a pontos utalás, akár utólag kell pótolni az összeget, akár túlfizetés miatti visszautalásra van szükség a bankköltség vevőt terheli!
4. EGYEDI MEGRENDELÉS……
4.1 Készítünk gobelin alapot, fotóról, régi festményről, házi kedvencről, családi képről, csak a képet juttassa el hozzánk e-mailbe, hogy az átdolgozott képet vissza tudjuk küldeni.
Ha elfogadja, akkor a mindenkori fogyasztói ár (mérettől függően) plusz 2000 Ft szerkesztési díj ellenében legyártjuk.
4.2 Egyedi megrendelés esetén a mindenkori fogyasztói ár (mérettől függően) a goblen alap teljes vételárát kérjük, amelyet postacímre vagy bankszámla számra történő utalás után a megrendelt árut 8 napon belül postázza. A befizetett összegre, a foglalóra vonatkozó szabályok érvényesek. Az egyedi, személyre szabott gobelinek cseréjére nincs lehetőség.
4.3 Fontos!!!....Az egyedi képek színei a valóságtól eltérhetnek, ennek okai a következők lehetnek a monitorra beállítása, az anyag lyukacsos jellege.
A nyomtatás előtt küldünk egy jpg. formátumba mintát a gyártás előtt kérem, jól vegye, szemügyre nagyítsa fel a képernyőt 100%-ra. A valóságba a nyomat minden képen világosabb lesz, mert az anyag lyukacsos és ezért körülbelül 30-35% festéket elveszít. Ezért kérjük, hogy az ön által küldött kép nagyon jó minőségű és nagy felbontású legyen.
A méret választásnál pedig mindig vegye figyelembe az öltés sűrűséget a Tű-nél 88 öltés/10 cm a Normál-nál 44 öltés/10 cm, ez alapján válasszon méretet, hogy varrható legyen.
A gobelin szélén található színskála csak irányadó nem tartalmazza az összes szint.
5. ÁRGARANCIA……
5.1 Cégünk garanciát vállal arra, hogy a rendelés visszaigazolást
követően, a Megrendelő által elfogadott feltételekben szereplő vételárat ( a termék vételárát)
egészen a megrendelés teljesítéséig tartani fogja. Így Ön nyugodt lehet, hogy
az esetleges áremelkedés Önt nem érinti. Az üzletszabályzatban leírt szállításí feltételekkel.
6. TÁJÉKOZTATÓ A FOGYASZTÓ VEVŐT MEGILLETŐ ELÁLLÁSI JOGRÓL……
6.1 Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal!
6.2 A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási jogát
6.3 a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
6.4 aa) a terméknek,
6.5 ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
6.6 a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított határidőn belül gyakorolhatja, mely határidő 14 nap.
6.7 A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.
6.8 Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.
6.9 Elállási nyilatkozat, a fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása
6.10 A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.
6.10.1 NYILATKOZAT-MINTA ELÁLLÁSHOZ……
Címzett: MOLA II.BT
(cím: Debrecen 4025 Vörösmarty 21. III/2. e-mail: info@gobeline.hu)
Alulírott-ak kijelentem-kijelentjük, hogy gyakorlom-gyakoroljuk elállási-felmondási jogomat-jogunkat az alábbi termék-ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
…………………………………………
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: ………………………………………………
A fogyasztó(k) neve: ……………………………………………………
A fogyasztó(k) címe: …………………………………………………
A vételárat az alábbi bankszámlaszámra kérem visszautalni (abban az esetben töltse ki, ha szeretné, hogy a vételárat banki átutalással fizessük vissza):
…………………………………………………
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
…………………………
Kelt………….
6.11 A fogyasztó elállási nyilatkozatának érvényessége.
Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát határidőn belül elküldi. A határidő 14 nap.
A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.
Az Eladó a fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón haladéktalanul visszaigazolni, amennyiben az internetes honlapján is biztosítja a fogyasztó számára az elállási jog gyakorlását.
6.12 Az Eladó kötelezettségei a fogyasztó elállása esetén
Az Eladó visszatérítési kötelezettsége
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.
Az Eladó visszatérítési kötelezettségének módja
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám, vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli.
6.13 Többletköltségek
Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn visszatérítési kötelezettségünk.
6.14 Visszatartási jog
Az Eladó mindaddig visszatarthatja a fogyasztónak visszajáró összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Utánvéttel vagy portósan feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni.
6.15 A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén
A termék visszaszolgáltatása
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak vagy az Eladó által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
6.16 A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek viselése
A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének költségét. A terméket az Eladó címére kell visszaküldeni. Ha a fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja az üzlethelyiségen kívül vagy távollévők között kötött - szolgáltatás nyújtásra vonatkozó - szerződést, köteles a felmondás vállalkozással való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat a vállalkozás számára megfizetni. A fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani. Ha a fogyasztó bizonyítja, hogy az ily módon megállapított teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani. Kérjük vegye figyelembe, hogy utánvéttel vagy portósan visszaküldött terméket nem áll módunkban átvenni.
6.17 Fogyasztó felelőssége az értékcsökkenésért
A fogyasztó a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
6.18 Az elállási jog az alábbi esetekben nem gyakorolható
Az Eladó kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben:
a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.
7. VÁSÁRLÁSI MINIMUM……
7.1 Minimális értékhatár nincs, ellenben a 2000 Ft alatti megrendeléseket csak előre utalással (1.4) tudjuk feladni.
8. EZEK A SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK KIZÁRÓLAG A MEGHIRDETETT AKCIÓS INGYENES SZÁLLÍTÁSI NAPRA VONATKOZNAK……
8.1 Kedvezmények nem összevonhatók, pl facebook, Mola nap, egyéb akciók.
8.2 Bármilyen akciós terméket vásárolt, vagy akciós áron rendelt áruházunkba annak átvétele maximum egy hét azaz hét naptári nap, ezen időn belül tudjuk az akciós árat biztosítani.
8.3 Akció "INGYENES AKCIÓS SZÁLLÍTÁSI NAP", szállítási feltételei
8.3.1 Ingyenes szállítás csak a goblen alapokra vonatkozik és kizárólag a meghirdetett időszakra.
8.3.2 Amennyiben rendelésed értéke 9.000 ft nál több (csak a gobelin) és előre utalást választod akkor Ingyenes a szállítás
8.3.3 Ha rendelésed utánvéttel kéred és értéke 12.000 ft nál több (csak a gobelin) akkor Ingyenes a szállítás
8.3.4 Ha fonalat vagy egyéb terméket vásárolsz az kivonandó a végösszegből és ahhoz igazodik az akciós szállítás.
10. VISSZÁRU……
10.1 utánvétellel
visszaküldött csomagokat technikai okok miatt nem tudjuk fogadni
11. ÁRAK……
11.1 A honlapunkon lévő
ár alanyi adómentes, és készpénzfizetésre vonatkoznak.
11.2 Az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.
12. FELELŐSSÉG KIZÁRÁSA……
A 12.1 MOLA II Bt nem
felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, ami a www.gobeline.hu-hoz való csatlakozás
miatt következet be. Egyedül a részvevő felelőssége felmérni, hogy védheti meg
a számítógépén tárolt adatait.
A 12.2 MOLA II Bt nem terheli felelősség az
Interneten küldött, vagy fogadottadat elvesztése. a hálózatban bekövetkező
működési hiba miatt, ami megzavarhatja a működést.
A 12.3 MOLA II Bt. módosíthatja a termékei
árait és a vásárlás feltételeit. A módosítás ideje alatt az áruház rövid időre
zárva tart az életbe lépése az online megjelenés követően
A 12.4 MOLA II Bt. kijelenti, hogy a
megkötendő szerződés nem minősül írásba foglaltnak, így azt nem iktatja, de magyar nyelven köti.
13. KERESKEDŐKNEK SZÁLLÍTÁSÍ FELTÉTELEK……
A házhoz szállítást kizárólag Magyarország területére tudjuk vállalni, csomagolási díjat nem számolunk fel
A Csomagjainkat az MPL szállítja
-FIZETÉSÍ MÓDOK/ÁRAK
13.1 UTÁNVÉT/KÉSZPÉNZ
.15.000.-..
ft-ig…………………………………………………….2500.-
.15.001-30.000 ft-ig….....…………………………….….......…….1200.-
.30.001 ft-tól….....……………………………….......…...INGYENES.-
13.2 UTALÁS (előre fizetés) bankszámlára (nem bankfiókba befizetve) vagy postai
rózsaszín csekkel (kizárólag csak postacímre Debrecen 4025 Vörösmarty 21. III/2.) való fizetés esetén a csomag díjszabások a következők:
.10.000.-..
ft-ig…………………………………………………….1990.-
.10.001-20.000 ft-ig….....………………………………........…….990.-
.20.001 ft-tól….....……………………………….......…...INGYENES.-
Amint a számla elkészült E-mailt
kap a másolatáról, kérjük ezek után utaljon, hivatkozva a számla sorszámára.
13.4 Kapcsolattartó személy: Szabó László vezető……
Mobil telefonszám: 06-70-329-6348
E-mail: info @ gobeline.hu (szóköz nélkül)
14. PANASZÜGYINTÉZÉS ÉS JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK……
14.1 A VÁSÁRLÓI ÜGYFÉLSZOLGÁLAT…… (Vevőszolgálat)
Telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartás: H-P: 9:00-17:00-ig SZ: 9:00 – 12:00 –ig.
Kapcsolattartó személy rendelések nyomkövetésére: Szabó László
Telefonszám:06-70-329-6348
E-mail: info @ gobeline.hu
14.2 Kötelező válaszadási idő webáruházon beérkezett megrendelésre: 2 munkanap
14.3 Kötelező válaszadási idő e-mailen beérkezett megkeresésekre: 4 munkanap
Egyéb jogérvényesítési lehetőségek/
14.4 A fogyasztó a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.
14.5 A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül - az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
a fogyasztó neve, lakcíme,
a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.
Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: JÁRÁSINFO
14.6 Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.
A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).
Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.
A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet. A kötelező bírság bevezetésével a jogalkotó a békéltető testületekkel való együttműködés nyomatékosítását, illetve a vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív részvételének biztosítását célozza.
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.
A kérelemnek tartalmaznia kell
a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelemelőterjesztésére nem került sor,
a testület döntésére irányuló indítványt,
a fogyasztó aláírását.
A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.
Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.
A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető
el:
BÉKÉLTETŐ TESTÜLETEK
A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el:TESTÜLETEK
14.7 Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:
Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu
Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu
Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu
Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
|