Mola Goblein Webshop

 

AM 2943-3 VT

GOBELIN (KLIKK A KÉPRE)

10X25 tű
1 256 Ft
1570 Ft

 

AM 3248 VPAR

GOBELIN (KLIKK A KÉPRE)

11X15 tű
1 160 Ft
1450 Ft

 

AM1570-CS

GOBELIN (KLIKK A KÉPRE)

10X15 tű
784 Ft
980 Ft

 

AM-2451-VR

GOBELIN (KLIKK A KÉPRE)

10X20 tű
1 040 Ft
1300 Ft

 

AM 3254 NEV

GOBELIN (KLIKK A KÉPRE)

11X15 tű
1 160 Ft
1450 Ft

 

AM 3249 TÉ

GOBELIN (KLIKK A KÉPRE)

11X15 tű
1 160 Ft
1450 Ft

 

AM1183-CS

GOBELIN (KLIKK A KÉPRE)

10X20 tű
1 040 Ft
1300 Ft

 

AM 3251 T

GOBELIN (KLIKK A KÉPRE)

11X15 tű
1 160 Ft
1450 Ft

 

Nyomtatás Oldal nyomtatása | Letöltés Üzletszabályzat letöltése | Letöltés Nyilatkozat-minta elálláshoz

- ÜZLETSZABÁLYZAT -


MOLA II Kereskedelmi és Szolgáltató Bt


Adószám: 20547653-2-09
Cégjegyzék szám: 09-06-008937

Bejegyezte: Hajdú-Bihar megyei Cégbíróság, mint Cégbíróság
Pénzforgalmi számla: Takarékbank Zrt: ............................... 61400038-00276577

Nemzetközi IBAN számlaszám: Takarékbank Zrt: ....HU05-61400038-00276577-00000000

Székhely cím: 4024 Debrecen, Szent Anna u. 31. földszint 4.

A cég statisztikai számjele 20547653-4751-117-09.

Kamara megnevezése: Debreceni Kereskedelmi és Iparkamara, kötelező előírás alapján tagja. 4025 Debrecen, Vörösmarty utca 13-15,

A szolgáltató részére tárhelyet biztosító fél adataiújtására irányuló szerződés tekinte: 4029 Debrecen, Pereces u. 13. WEBDEB Bollmann Krisztián

Kapcsolattartó személy rendelések nyomkövetésére: Szabó László vezető

Telefonszám: 06-70-392-3289


NAGYON FONTOS VÁLTOZÁS


A TŰ GOBLENEKRE…



AZ OLDALON TALÁLHATÓ TŰ GOBLENEKET CSAK ÉS KIZÁRÓLAG ELŐREUTALÁSOS FORMÁBA TUDJUK BEFOGADNI. ABBAN AZ ESETBEN IS EZ A FIZETÉSI MÓD LEHETSÉGES, HA CSAK EGY DARAB TŰ VAN A RENDELÉSBEN. EZEKET A TŰ KÉPEKET AZ ÖN KÉRÉSÉRE GYÁRTJUK, LE TEHÁT EGYEDI MEGRENDELÉSNEK TEKINTJÜK, EZÉRT AZ EGYEDI MEGRENDELÉS SZABÁLYAI (3.1) VONATKOZNAK E TERMÉKRE.


A VÁLASZTOTT GOBELIN KÉPNÉL, HA NINCS CÉRNAVÁLASZTÁSI LEHETŐSÉG, AKKOR A VÁSÁRLÁS VÉGLEGESÍTÉSE ELŐTT A MEGJEGYZÉS ROVATBA BE TUDJA ÍRNI A KÍVÁNT MOULINÉ FAJTÁJÁT ÉS KÉRELMEIT... AZ OSZTOTT HÍMZŐ (MOULINE-ROSACE ÉS PUPPETS) FOGYASZTÓ ÁRA...120 .-FT


1. VÁSÁRLÁS……



1.1 Üzletünkben a vásárlás elektronikus úton történik

Az elektronikus Áruházunkban mindenki vásárolhat, aki érvényes -REGISZTRÁCIÓVAL- rendelkezik.

1.2 A Vevő a regisztrációval egy időben, magára nézve kötelezően elfogadja a jelen üzletszabályzatot, kijelenti, hogy azt ismeri, értelmezte.

1.3 A Mola gobelin webáruház fenntartja magának a jogot, hogy a vásárlótól az internetes webshopba érkező megbízást a vásárló nem megfelelő viselkedése esetén indokolt esetben a szerződést egyoldalúan felmondja.

1.4 A goblen képek ára „csak a nyomatott” a kivarráshoz szükséges fonalat nem tartalmazza, azt külön kell hozzá rendelni.


VÁSÁRLÁSI MÓDOK……


1.5 Utánvéttel: Ebben az esetben a terméket a kézhezvételkor fizeti.

Menete … rendelés-automata visszaigazolás (a gép generálja) - visszaigazolás (ez a végleges) -átvétel

1.6 Előre utalás-utalás: Amennyiben ezt a módot választotta, akkor mindenképpen várja meg a proforma számlát, az első email nem a visszaigazolás azt a gép generálja automatikusan, hogy pontosan mennyit kell, utaljon, és milyen bankszámlára azt egy külön levélben találja. Amint a számlánkra megérkezik az utalás, a rendelt terméket 48 órán belül postára adjuk.

Menete … rendelés-automata visszaigazolás (a gép generálja) -visszaigazolás (ez a végleges) - fizetés-átvétel

1.7 Személyes átvétel: A székhelyünkön csak műhely található nem üzlet, de amennyiben vásárolni szeretne akkor hétfőn-szerdán-pénteken 9-13.00 megteheti.(telefonos egyeztetés után) más napokon csak előre egyeztetett időpontban mert nem tartózkodunk mindig a gobelin műhelyben. Az ajánlatunkban közel 2500 kép, 8-14 különböző méretben szerepel, számunkra szinte lehetetlen, hogy mindegyik raktáron legyen. A képeket a vásárlóink igénye szerint, megrendelésük alapján nyomtatjuk, ami sajnos néhány napot igénybe vesz. Kivétel: Az egyedi vagy egyedinek minősülő (4.) goblen rendelés, amit csak kizárólag az ön részére készítettünk. Előre utalással vagy készpénzes fizetés után tudjuk elkészíteni, legyártani.


1.8 SZÁLLÍTÁS……


A házhoz szállítást kizárólag Magyarország területére tudjuk vállalni, csomagolási díjat nem számolunk fel



Csomag díjszabás szerint szállítjuk A Csomagjainkat a MPL Magyar Posta Zrt. szállítja



-FIZETÉSÍ MÓDOK/ÁRAK


1.9.1 UTÁNVÉT/KÉSZPÉNZ

5.000.-.. ft-ig…………………………………………………….1900.-

5.001-12.000 ft-ig….....……………………………….......…….1790.-

12.001-15.000 ft-ig….....……………………………….......…...1490.-

15.001-18.000 ft-ig….....……………………………….......…...1190.-

18.001-21.000 ft-ig….....……………………………….......….....890.-

21.001-25.000 ft-ig….....……………………………….......….....590.-

25.001.- ft-tól………………………………………….….INGYENES

1.9.2 UTALÁS (előre fizetés) bankszámlára (nem bankfiókba befizetve) vagy postai rózsaszín csekkel (kizárólag csak postacímre 4024 Debrecen, Szent Anna u. 31. földszint 4. ) való fizetés esetén a csomag díjszabások a következők:

5.000.-.. ft-ig…………………………………………………….1505.-

5.001-12.000 ft-ig….....……………………………….......…….1300.-

12.001-15.000 ft-ig….....……………………………….........….1000.-

15.001-18.000 ft-ig….....……………………………….......…….700.-

18.001-21.000 ft-ig….....……………………………….......…….400.-

21.001.- ft-tól………………………………………….….INGYENES

Amint a számla elkészült E-mailt kap a másolatáról, kérjük ezek után utaljon, hivatkozva a számla sorszámára.

1.9.3 SZEMÉLYES ÁTVÉTEL................................…5.000 Ft FELETT…


Természetesen a megrendelt árut, személyesen is átveheti (telefonos egyeztetés után) ezt az igényét a megrendelés végén a megjegyzés rovatba jelezze. A várható átvétel idő pontjáról e-mailbe értesítjük.


2. MEGRENDELÉS……


2.1 Oldalunkat online webáruháznak alakítottuk ki. A kiválasztott termék (ek) mellett található "Kosárba tesz" gombra kattintva, először a kosárba kerül (nek) a kiválasztott termék(ek), itt még ellenőrizheti az adatokat, majd közvetlenül a honlapunkról leadhatja a megrendelését. Természetesen

2.2 telefonon, de csak SMS-be (06-06-70-392-3289) is lehet rendelni, név, cím, telefonszám megadásával.

2.3 e-mailben info @ gobeline.hu (szóköz nélkül) ) is lehet rendelni, név, cím, telefonszám megadásával.
2.4 A megrendelés akkor lett sikeresen elküldve, ha a képernyőn a "Sikeres megrendelés!" feliratot látja. Ezután a rendszerünk egy "Rendelés-Mola Gobelin Webshop" tárgyú levelet küld Önnek, amelyben szerepelnek az Ön adatai és a megrendelt termék (ek). A megrendeléseket 2 munkanapon belül feldolgozzuk és „Megrendelés visszaigazolása” tárgyú levélbe pontosítjuk a várható szállítási határidőt. Az áruházba található termék (ek) minimum 3-7 munkanap szállítási határidővel tudjuk vállalni, amennyiben a megrendelt termék készleten lévő úgy a lehető legrövidebb idő alatt postázzuk. Azért 3-7 nap mivel az ajánlatunkban közel 2500 kép, 8-14 különböző méretben szerepel, számunkra szinte lehetetlen, hogy mindegyik raktáron legyen. A képeket a vásárlóink igénye szerint, megrendelésük alapján nyomtatjuk, ami sajnos néhány napot igénybe vesz.

2.5 A web áruházon, mailben, SMS- ben leadott rendeléseket, csak 7 azaz hét munkanapig tudjuk biztosítani, hogy azt személyesen átvegye előre egyeztetett időpontban. Amennyiben nem jelentkezik, akkor töröljük a megrendelést.


3. FONTOS……


3.1 Egyedi megrendelésnek tekintjük azokat a goblen alapokat, ahol a területe tű (a sűrű lyukméretű) esetén 0.10 (az összes tű kép, amit rendel összeadódik) négyzetméternél nagyobb, normálméretnél 0.35 (az összes normál kép, amit rendel összeadódik) négyzetméternél nagyobb a festett felület. Ezek a képek nagyságuknál fogva nincsenek készleten, de a megrendelő saját kérésére legyártjuk, ezért az egyedi megrendelés szabályai vonatkoznak e termékekre.
3.2 Amennyiben ön ilyen méretű képet rendel ezt a visszaigazolásba jelölni fogjuk.

3.3 Azonban, ha olyan terméket rendel ahol a szállítási határideje 7-10 munkanap ebben az esetben is várható szállítási határidőről e-mailbe értesítést, küldünk, a várható szállítási időt a termék leírásban megtalálja.

3.4 Az internet keresőkbe beírt adott termék vagy terméknevekre, felugró linkek, amelyek a MOLA WEBSHOPRA mutatnak sok esetbe tárolt változatok. Ezek pillanatfelvételek, ahogyan az oldal megjelent az adott időpontban. Az aktuális oldal az óta meg is változhatott. Ezért minden esetbe frissítse az oldalt, és győződjön meg arról, hogy az a termék valóban jelenleg is szerepel a kínálatunkba. Lehet a robot a kereső akkor regisztrálta az oldalt, amikor még kapható volt. Ha ilyen jelenséggel találkozik, és szüksége lenne arra, termékre kérem, hívja az ügyfélszolgálatunkat.

3.5 A regisztrációs lap téves vagy hibás kitöltése érvénytelen. Az ebből eredő esetleges téves teljesítésért a MOLA II Bt felelősséget semmilyen formában nem vállal.
3.6 A vevő adatainak változását E-mailben vagy telefonon teheti meg, az esetleges kellemetlenségek elkerülése és a pontos csomagküldés érdekébe. -Az ismételt postázásért dupla csomag költséget számolunk fel. Aki a küldeményt nem veszi át rá felróható okból azt sajnálatunkra csak előre fizetéssel, tudjuk kiszolgálni

3.7 A vevő ip címét a sikeres vásárlás esetén rögzítjük az esetleges kellemetlenségek elkerülése és a pontos csomagküldés érdekébe és a valótlan regisztrációk elkerülése végett.

3.8 A vevő esetleges mennyiségi és minőségi észrevételét kifogásait az info @ gobeline.hu (szóköz nélkül) vagy ügyfélszolgálatunkon, telefonon a hétköznap 9-17 óráig a 06-70-392-3289 mobil számon

3.9 Amennyiben a csomag sérült, kérjük, ne vegye át. Forduljon a futárhoz és kérjen egy dátummal és aláírással ellátott kárfelvételi jegyzőkönyvet és keresse ügyfélszolgálatunkat.

3.10 Aki eltér az üzletszabályzattól és plusz banköltség merül fel utólag a Mola II Bt-nek azt a vevőt sajnálatunkra csak előre fizetéssel, tudjuk kiszolgálni.

3.11 A vevő érdeke a pontos utalás, akár utólag kell pótolni az összeget, akár túlfizetés miatti visszautalásra van szükség a bankköltség vevőt terheli!


4. EGYEDI MEGRENDELÉS……


4.1 Készítünk gobelin alapot, fotóról, régi festményről, házi kedvencről, családi képről, csak a képet juttassa el hozzánk e-mailbe, hogy az átdolgozott képet vissza tudjuk küldeni. Ha elfogadja, akkor a mindenkori fogyasztói ár (mérettől függően) plusz 2000 Ft szerkesztési díj ellenében legyártjuk.

4.2 Egyedi megrendelés esetén a mindenkori fogyasztói ár (mérettől függően) a goblen alap teljes vételárát kérjük, amelyet postacímre vagy bankszámla számra történő utalás után a megrendelt árut 8 napon belül postázza. A befizetett összegre, a foglalóra vonatkozó szabályok érvényesek. Az egyedi, személyre szabott gobelinek cseréjére nincs lehetőség.

4.3 Fontos!!!....Az egyedi képek színei a valóságtól eltérhetnek, ennek okai a következők lehetnek a monitorra beállítása, az anyag lyukacsos jellege. A nyomtatás előtt küldünk egy jpg. formátumba mintát a gyártás előtt kérem, jól vegye, szemügyre nagyítsa fel a képernyőt 100%-ra. A valóságba a nyomat minden képen világosabb lesz, mert az anyag lyukacsos és ezért körülbelül 30-35% festéket elveszít. Ezért kérjük, hogy az ön által küldött kép nagyon jó minőségű és nagy felbontású legyen. A méret választásnál pedig mindig vegye figyelembe az öltés sűrűséget a Tű-nél 88 öltés/10 cm a Normál-nál 44 öltés/10 cm, ez alapján válasszon méretet, hogy varrható legyen. A gobelin szélén található színskála csak irányadó nem tartalmazza az összes szint.


5. ÁRGARANCIA……


5.1 Cégünk garanciát vállal arra, hogy a rendelés visszaigazolást követően, a Megrendelő által elfogadott feltételekben szereplő vételárat egészen a megrendelés teljesítéséig tartani fogja. Így Ön nyugodt lehet, hogy az esetleges áremelkedés Önt nem érinti.


6. TÁJÉKOZTATÓ A FOGYASZTÓ VEVŐT MEGILLETŐ ELÁLLÁSI JOGRÓL……


6.1 Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal!

6.2 A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási jogát

6.3 a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén

6.4 aa) a terméknek,

6.5 ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,

6.6 a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított határidőn belül gyakorolhatja, mely határidő 14 nap.

6.7 A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

6.8 Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

6.9 Elállási nyilatkozat, a fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása

6.10 A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.

6.10.1 NYILATKOZAT-MINTA ELÁLLÁSHOZ……


Címzett: MOLA II.BT

(cím: 4024 Debrecen Szent Anna 31. fszt 4.., e-mail: info@gobeline.hu)

Alulírott-ak kijelentem-kijelentjük, hogy gyakorlom-gyakoroljuk elállási-felmondási jogomat-jogunkat az alábbi termék-ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

…………………………………………

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: ………………………………………………

A fogyasztó(k) neve: ……………………………………………………

A fogyasztó(k) címe: …………………………………………………

A vételárat az alábbi bankszámlaszámra kérem visszautalni (abban az esetben töltse ki, ha szeretné, hogy a vételárat banki átutalással fizessük vissza): …………………………………………………

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén) ………………………… Kelt………….

6.11 A fogyasztó elállási nyilatkozatának érvényessége.


Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát határidőn belül elküldi. A határidő 14 nap.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.

Az Eladó a fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón haladéktalanul visszaigazolni, amennyiben az internetes honlapján is biztosítja a fogyasztó számára az elállási jog gyakorlását.


6.12 Az Eladó kötelezettségei a fogyasztó elállása esetén


Az Eladó visszatérítési kötelezettsége

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.


Az Eladó visszatérítési kötelezettségének módja


A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám, vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli.


6.13 Többletköltségek


Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn visszatérítési kötelezettségünk.


6.14 Visszatartási jog

Az Eladó mindaddig visszatarthatja a fogyasztónak visszajáró összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Utánvéttel vagy portósan feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni.


6.15 A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén


A termék visszaszolgáltatása


Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak vagy az Eladó által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.


6.16 A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek viselése


A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének költségét. A terméket az Eladó címére kell visszaküldeni. Ha a fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja az üzlethelyiségen kívül vagy távollévők között kötött - szolgáltatás nyújtásra vonatkozó - szerződést, köteles a felmondás vállalkozással való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat a vállalkozás számára megfizetni. A fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani. Ha a fogyasztó bizonyítja, hogy az ily módon megállapított teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani. Kérjük vegye figyelembe, hogy utánvéttel vagy portósan visszaküldött terméket nem áll módunkban átvenni.


6.17 Fogyasztó felelőssége az értékcsökkenésért


A fogyasztó a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.


6.18 Az elállási jog az alábbi esetekben nem gyakorolható


Az Eladó kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben:

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;


c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;


d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

7. VÁSÁRLÁSI MINIMUM……


7.1 Minimális értékhatár nincs, ellenben a 2000 Ft alatti megrendeléseket csak előre utalással (1.4) tudjuk feladni.


8. EZEK A SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK KIZÁRÓLAG A MEGHIRDETETT AKCIÓS INGYENES SZÁLLÍTÁSI NAPRA VONATKOZNAK……


8.1 Kedvezmények nem összevonhatók, pl facebook, Mola nap, egyéb akciók.

8.2 Bármilyen akciós terméket vásárolt, vagy akciós áron rendelt áruházunkba annak átvétele maximum egy hét azaz hét naptári nap, ezen időn belül tudjuk az akciós árat biztosítani.

8.3 Akció "INGYENES AKCIÓS SZÁLLÍTÁSI NAP", szállítási feltételei

8.3.1 Ingyenes szállítás csak a goblen alapokra vonatkozik és kizárólag a meghirdetett időszakra.

8.3.2 Amennyiben rendelésed értéke 9.000 ft nál több (csak a gobelin) és előre utalást választod akkor Ingyenes a szállítás

8.3.3 Ha rendelésed utánvéttel kéred és értéke 12.000 ft nál több (csak a gobelin) akkor Ingyenes a szállítás

8.3.4 Ha fonalat vagy egyéb terméket vásárolsz az kivonandó a végösszegből és ahhoz igazodik az akciós szállítás.


9 SZEMÉLYES ÁTVÉTEL................................…5.000 Ft FELETT…


Természetesen a megrendelt árut, személyesen is átveheti (telefonos egyeztetés után) ezt az igényét a megrendelés végén a megjegyzés rovatba jelezze. A várható átvétel idő pontjáról e-mailbe értesítjük.


10. VISSZÁRU……


10.1 utánvétellel visszaküldött csomagokat technikai okok miatt nem tudjuk fogadni


11. ÁRAK……


11.1 A honlapunkon lévő árak bruttó árak, a 27%-os ÁFÁ-t tartalmazzák, és készpénzfizetésre vonatkoznak.

11.2 Az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.


12. FELELŐSSÉG KIZÁRÁSA……


A 12.1 MOLA II Bt nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, ami a www.gobeline.hu-hoz való csatlakozás miatt következet be. Egyedül a részvevő felelőssége felmérni, hogy védheti meg a számítógépén tárolt adatait.

A 12.2 MOLA II Bt nem terheli felelősség az Interneten küldött, vagy fogadottadat elvesztése. a hálózatban bekövetkező működési hiba miatt, ami megzavarhatja a működést.

A 12.3 MOLA II Bt. módosíthatja a termékei árait és a vásárlás feltételeit. A módosítás ideje alatt az áruház rövid időre zárva tart az életbe lépése az online megjelenés követően

A 12.4 MOLA II Bt. kijelenti, hogy a megkötendő szerződés nem minősül írásba foglaltnak, így azt nem iktatja, de magyar nyelven köti.


13. KERESKEDŐKNEK SZÁLLÍTÁSÍ FELTÉTELEK……


A házhoz szállítást kizárólag Magyarország területére tudjuk vállalni, csomagolási díjat nem számolunk fel



Csomag díjszabás szerint szállítjuk A Csomagjainkat a MPL Magyar Posta Zrt. szállítja



-FIZETÉSÍ MÓDOK/ÁRAK


13.1 UTÁNVÉT/KÉSZPÉNZ

NETTÓ..15.000.-.. ft-ig…………………………………………………….1900.-

NETTÓ..15.001-30.000 ft-ig….....…………………………….….......…….950.-

NETTÓ..30.001 ft-tól….....……………………………….......…...INGYENES.-

13.2 UTALÁS (előre fizetés) bankszámlára (nem bankfiókba befizetve) vagy postai rózsaszín csekkel (kizárólag csak postacímre 4024 Debrecen, Szent Anna u. 31. földszint 4. ) való fizetés esetén a csomag díjszabások a következők:

NETTÓ..15.000.-.. ft-ig…………………………………………………….1500.-

NETTÓ..15.001-30.000 ft-ig….....………………………………........…….750.-

NETTÓ..30.001 ft-tól….....……………………………….......…...INGYENES.-

Amint a számla elkészült E-mailt kap a másolatáról, kérjük ezek után utaljon, hivatkozva a számla sorszámára.

13.3 SZEMÉLYES ÁTVÉTEL................................…5.000 Ft FELETT…


Természetesen a megrendelt árut, személyesen is átveheti (telefonos egyeztetés után) ezt az igényét a megrendelés végén a megjegyzés rovatba jelezze. A várható átvétel idő pontjáról e-mailbe értesítjük.


13.4 Kapcsolattartó személy: Szabó László vezető……


Mobil telefonszám: 06-70-392-3289


E-mail: info @ gobeline.hu (szóköz nélkül)


14. PANASZÜGYINTÉZÉS ÉS JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK……


14.1 A VÁSÁRLÓI ÜGYFÉLSZOLGÁLAT…… (Vevőszolgálat)

Telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartás: H-P: 9:00-17:00-ig SZ: 9:00 – 12:00 –ig.

Kapcsolattartó személy rendelések nyomkövetésére: Szabó László

Telefonszám:06-70-392-3289

E-mail: info @ gobeline.hu

14.2 Kötelező válaszadási idő webáruházon beérkezett megrendelésre: 2 munkanap

14.3 Kötelező válaszadási idő e-mailen beérkezett megkeresésekre: 4 munkanap

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek/


14.4 A fogyasztó a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő: A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.

14.5 A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül - az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

a fogyasztó neve, lakcíme,

a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,

a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,

a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,

a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,

telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: JÁRÁSINFO

14.6 Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).

Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.

A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet. A kötelező bírság bevezetésével a jogalkotó a békéltető testületekkel való együttműködés nyomatékosítását, illetve a vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív részvételének biztosítását célozza.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell

a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,

a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,

ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,

a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,

a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését

a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelemelőterjesztésére nem került sor,

a testület döntésére irányuló indítványt,

a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: BÉKÉLTETŐ TESTÜLETEK

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el:TESTÜLETEK

14.7 Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

Telefonszám: 06-72-507-154

Fax: 06-72-507-152

E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523

Fax: 06-76-501-538

E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu

Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszám: 06-66-324-976

Fax: 06-66-324-976

E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870

Fax: 06-46-501-099

E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Telefonszám: 06-1-488-2131

Fax: 06-1-488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszám: 06-62-554-250/118

Fax: 06-62-426-149

E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszám:06-22-510-310

Fax: 06-22-510-312

E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszám: 06-96-520-217

Fax: 06-96-520-218

E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszám: 06-52-500-710

Fax: 06-52-500-720

E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Telefonszám: 06-36-429-612

Fax: 06-36-323-615

E-mail: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.

Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570

Fax: 06-56-510-628

E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszám: 06-34-513-027

Fax: 06-34-316-259

E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.

Telefonszám: 06-32-520-860

Fax: 06-32-520-862

E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81

Telefonszám: 06-1-269-0703

Fax: 06-1-474-7921

E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.

Telefonszám: 06-82-501-026

Fax: 06-82-501-046

E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszám: 06-42-311-544

Fax: 06-42-311-750

E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet

Telefonszám: 06-74-411-661

Fax: 06-74-411-456

E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszám: 06-94-312-356

Fax: 06-94-316-936

E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.

Telefonszám: 06-88-429-008

Fax: 06-88-412-150

E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.

Telefonszám: 06-92-550-513

Fax: 06-92-550-525

E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

14.8 Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

ITT Az online vitarendezési platform

14.9 a személyes adatait az 1995. évi CXIX törvény értelmében csak arra használjuk, hogy vásárlási ajánlatainkkal megkeressük. Az ön címét csak kizárólag a csomagküldéséhez, rendeléséhez használjuk fel. Harmadik személynek, alvállalkozóknak csak a csomag eljuttatása véget adjuk át, ezt neki felhasználnia, tovább adnia TILOS.

14.10 Adatait saját kérésére töröljük a nyilvántartásunkból.


15. KELLÉKSZAVATOSSÁG……


15.1 Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Ha a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés tárgya használt dolog, a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak; egy évnél rövidebb elévülési határidő ebben az esetben sem köthető ki érvényesen.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. Használt termékek esetén alapesetben az általános szabályoktól eltérően alakulnak a szavatossági, jótállási jogok. A használt termékek esetében is beszélhetünk hibás teljesítésről, azonban figyelembe kell venni azokat a körülményeket, amelyek alapján a Vásárló bizonyos hibák előfordulására számíthatott. Az avulás folytán ugyanis egyes hibák jelentkezései egyre gyakoribbakká válnak, amelyek következtében azt, hogy egy használt termék ugyanolyan minőséggel rendelkezhet, mint egy újonnan vásárolt, nem lehet feltételezni. Ennek alapján a Vásárló csak az olyan hiányosságok tekintetében érvényesítheti a szavatossági jogait, amelyek a használtságból eredő hibákon felüliek, és azoktól függetlenül keletkeztek. Ha a használt termék hibás és erről a Fogyasztónak minősülő Vásárló a vásárláskor tájékoztatást kapott, az ismert hiba vonatkozásában a Szolgáltatónak nincs felelőssége.

16. TERMÉKSZAVATOSSÁG……


16.1 Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

17. JÓTÁLLÁS……


17.1 Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az Eladó jótállásra köteles.

Jogszabály írja elő a jótállás biztosítását az olyan tartós fogyasztási cikkek (pl.: műszaki cikkek, szerszámok, gépek) és alkatrészeik esetében, amelyek vásárlási értéke a 10 000 Ft-ot meghaladja.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet határozza meg a kötelező jótállás eseteit. Az ezen esetkörbe nem tartozó Termékek esetén az Eladó jótállást nem vállal. A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. A jótállás időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Az egy éven túli esetleges jótállási igényekkel kapcsolatban szíveskedjen a gyártóhoz fordulni!

Mi a viszonya a jótállásnak más szavatossági jogokkal?

A jótállás a szavatossági jogok (termék és kellékszavatosság) mellett érvényesül, alapvető különbség az általános szavatossági jogok és a jótállás között, hogy a jótállás esetén a fogyasztónak kedvezőbb a bizonyítási teher.

A 151/2003 Korm. Rendelet szerinti kötelező jótállás alá eső rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy - a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a javítószolgálat gondoskodik.

Az eladó vállalása a kötelező jótállás időtartama alatt nem tartalmazhat a fogyasztóra nézve olyan feltételeket, amelyek hátrányosabbak azoknál a jogoknál, amelyeket a kötelező jótállás szabályai biztosítanak. Ezt követően (1 év után) azonban az önkéntes jótállás feltételei szabadon állapíthatóak meg, azonban a jótállás ebben az esetben sem érintheti a fogyasztó jogszabályból eredő -így köztük a kellékszavatosságon alapuló jogainak fennállását.

Három munkanapon belüli csereigény

Webáruházon keresztüli értékesítés esetén is érvényesül a három munkanapon belüli csereigény intézménye. Három munkanapon belüli csereigényt a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alá tartozó tartós fogyasztási cikkek esetében lehet érvényesíteni, amely szerint, ha a 3 munkanapon belül érvényesíti valaki a csereigény intézményét, akkor az eladónak ezt úgy kell értelmeznie, hogy a termék az eladáskor már hibás volt és minden további nélkül a terméket ki kell cserélnie.

Mikor mentesül az Eladó a jótállási kötelezettsége alól?

Az Eladó a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.

A jelen ÁSZF-ben írt szavatossági és jótállási jogok gyakorlásának határideje attól a naptól indul, amikor a Vásárló a terméket átvette.

18. ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT ÉS TÁJÉKOZTATÓ……


18.1 Általános rendelkezések A Mola II.Bt., mint Adatkezelő az általa üzemeltetett https://www.gobeline.hu weboldal és az ott meghatározott egyéb címeken elérhető weboldalak (a továbbiakban: „weboldal”) által nyújtott szolgáltatásaihoz kapcsolódóan a felhasználó természetes személyek valamennyi adatkezelése során a jelen Adatkezelési Szabályzat és tájékoztató alapján jár el. A Felhasználó a weboldalra történő belépéssel, és a weboldal használatával magára nézve kötelezőnek fogadja el a jelen Adatkezelési Szabályzat rendelkezéseit.

Adatkezelő a Jelen Szabályzat tekintetében:

Adatkezelő: Mola II.Bt.,

Székhelye: 4024 Debrecen, Szent Anna 31.

Postacíme: 4024 Debrecen, Szent Anna 31.

Elektronikus (e-mail) cím: info @ gobeline.hu

Nyilvántartó bíróság: Hajdú-Bihar megyei Cégbíróság

Cégjegyzékszáma: 09-06-008937

Adószáma: 20547653-2-09

18.2 Az adatvédelmi tájékoztató célja, hogy meghatározza az Adatkezelő által kezelt személyes adatok körét, az adatkezelés módját, valamint biztosítsa az adatvédelem alkotmányos elveinek, az adatbiztonság követelményeinek érvényesülését, s megakadályozza az adatokhoz való jogosulatlan hozzáférést, az adatok megváltoztatását és jogosulatlan nyilvánosságra hozatalát, vagy felhasználását, annak érdekében, hogy a felhasználó természetes személyek magánszférájának a tiszteletben tartása megvalósuljon.

18.3 Adatkezelő az (2) bekezdésben megfogalmazott cél érdekében a felhasználó személyes adatait bizalmasan, a hatályos jogszabályi előírásokkal összhangban kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályi rendelkezések és más ajánlások érvényre juttatásához szükségesek.

18.4 Jogszabályi háttér A személyes adatok kezelésével kapcsolatos jogszabályi előírásokat Adatkezelő az adatkezelés minden fázisában köteles betartani. Adatkezelő által végzett adatkezelésre elsősorban az alábbi jogszabályokban rögzített rendelkezések az irányadóak a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 2:43§ (e) az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv. („Adatvédelmi tv.”); az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. („Eker. tv.”); a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. tv. („Grt. tv.”) az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során, Strasbourgban, 1981. január 28. napján kelt Egyezmény kihirdetéséről szóló 1998. évi VI. törvény; a kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. Törvény („Katv.”)

18.5 Fogalmak

18.5.1 érintett: bármely meghatározott, személyes adat alapján azonosított vagy - közvetlenül vagy közvetve - azonosítható természetes személy;

18.5.2 személyes adat: az érintettel kapcsolatba hozható adat - különösen az érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret -, valamint az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés;

18.5.3 hozzájárulás: az érintett kívánságának önkéntes és határozott kinyilvánítása, amely megfelelő tájékoztatáson alapul, és amellyel félreérthetetlen beleegyezését adja a rá vonatkozó személyes adatok - teljes körű vagy egyes műveletekre kiterjedő - kezeléséhez;

18.5.4 tiltakozás: az érintett nyilatkozata, amellyel személyes adatainak kezelését kifogásolja, és az adatkezelés megszüntetését, illetve a kezelt adatok törlését kéri

18.5.5 adatkezelés: az alkalmazott eljárástól függetlenül a személyes adatokon végzett bármely művelet vagy a műveletek összessége, így például gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adatok további felhasználásának megakadályozása, fénykép-, hang- vagy képfelvétel készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők (pl: ujj-, tenyérlenyomat, DNS-minta, íriszkép) rögzítése

18.5.6 adatfeldolgozás: az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzése, függetlenül a műveletek végrehajtásához alkalmazott módszertől és eszköztől, valamint az alkalmazás helyétől, feltéve, hogy a technikai feladatot az adatokon végzik.

18.5.7 adattovábbítás: az adat meghatározott harmadik személy számára történő hozzáférhetővé tétele.

18.5.8 nyilvánosságra hozatal: az adatok bárki számára történő hozzáférhetővé tétele.

18.5.9 adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki, vagy amely önállóan vagy másokkal együtt a személyes adatok kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre (beleértve a felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az általa megbízott adatfeldolgozóval végrehajtatja.

18.5.10 adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki, vagy amely szerződés alapján - beleértve a jogszabály rendelkezése alapján kötött szerződést is - adatok feldolgozását végzi.

18.5.11 adattörlés: az adatok felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállításuk többé nem lehetséges.

18.5.12 adatállomány: az egy nyilvántartásban kezelt adatok összessége.

18.5.13 harmadik személy: olyan természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki, vagy amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel vagy az adatfeldolgozóval;

18.6.1 Az adatkezelés jogalapja Adatkezelő az Érintettek adatait a hatályos adatvédelemre vonatkozó jogszabályoknak megfelelően, hozzájárulásuk alapján, illetőleg az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. 13/A §-a, a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. tv. 6. § bekezdése alapján kezeli.

18.7.1. A kezelt adatok köre, az adatkezelés célja és időtartama A jelen Adatvédelmi Szabályzat kizárólag természetes személyek adatainak kezelésére terjed ki, tekintettel arra, hogy személyes adatok kizárólag természetes személyek vonatkozásában értelmezhetőek. Nem minősülnek személyes adatnak azok az anonim információk, amelyeket a személyes azonosíthatóság kizárásával gyűjt adatkezelő, és természetes személlyel nem hozhatóak kapcsolatba, illetve azok a demográfiai adatok sem minősülnek személyes adatnak, melyeket úgy gyűjt, hogy nem kapcsolja hozzá azokat azonosítható személyek személyes adataihoz, ezáltal nem állítható fel kapcsolat természetes személlyel.

18.7.2. A kezelt adatok köre, az adatkezelés célja és időtartama A jelen Adatvédelmi Szabályzat kizárólag természetes személyek adatainak kezelésére terjed ki, tekintettel arra, hogy személyes adatok kizárólag természetes személyek vonatkozásában értelmezhetőek. Nem minősülnek személyes adatnak azok az anonim információk, amelyeket a személyes azonosíthatóság kizárásával gyűjt adatkezelő, és természetes személlyel nem hozhatóak kapcsolatba, illetve azok a demográfiai adatok sem minősülnek személyes adatnak, melyeket úgy gyűjt, hogy nem kapcsolja hozzá azokat azonosítható személyek személyes adataihoz, ezáltal nem állítható fel kapcsolat természetes személlyel. Hírlevél szolgáltatás: az Adatkezelő által üzemeltetett weboldalon lehetőség van hírlevére történő feliratkozásra. A Szolgáltató kizárólag azon Felhasználók részére küld hírlevelet, akik a Portálon található menüpontban kifejezett hozzájárulásukat adják ahhoz, hogy részükre a Szolgáltató hírlevelet küldjön.

18.7.3.A hírlevél küldő szolgáltatás igénybevételéhez az Adatkezelő az alábbi adatokat kezeli:

név, születési név

település

irányítószám

lakcím

e-mail cím

telefonszám

Az adatkezelés célja: a hírlevélre feliratkozó Érintettek folyamatos tájékoztatása az Adatkezelővel, illetve az Adatkezelő által nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos legfrissebb hírekről és információkról.

Az Érintett a hírlevél-szolgáltatásról korlátozás és indokolás nélkül bármikor, ingyenesen leiratkozhat. Ebben az esetben az Adatkezelő az általa vezetett nyilvántartásból haladéktalanul törli az Érintett adatait.

Az Érintett a visszavonó nyilatkozatot megteheti:a hírlevélben található leiratkozó linkre kattintva,vagy az Adatkezelő levelezési címére küldött levélben

18.7.4.Az Adatkezelő az azonosítás érdekében a Felhasználók által a regisztráció és/vagy megrendelés során megadott alábbi személyes adatokat kezeli:

név, születési név

település

irányítószám

lakcím

e-mail cím

telefonszám

Az adatkezelés célja: a regisztrált felhasználók azonosítása, valamint az Érintettek személyre szabott kiszolgálása. Árajánlat és termékinformáció kérése:

Megrendelések érvényesítése, szállítás és számlázás:

18.7.5.Az Adatkezelő regisztráció során megadott adatokon túlmenően az alábbi személyes adatokat kezeli:

számlázási név

számlázási cím

szállítási cím

e-mail cím

telefonszám

Az adatkezelés célja: a megrendelés és a fizetési folyamat teljesítése, lezárása, valamint az értesítési és szállítási kötelezettségek szerződésszerű teljesítésének biztosítása

18.7.6.Direkt marketing, promóció:

A Felhasználó a jelen Adatkezelési Szabályzat elfogadásával kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy az Adatkezelő saját üzletszerzési céljából kezelje a személyes adatait.

Az Adatkezelő a Felhasználó számára – hozzájárulásától függően – bizonyos időközönként tájékoztató célú körleveleket küld új szolgáltatásairól, speciális ajánlatainkról.

Az Érintett, amennyiben a továbbiakban nem kíván promóciós levelet kapni, bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen leiratkozhat.

Az Érintett a visszavonó nyilatkozatot megteheti: a promóciós levélben található leiratkozó linkre kattintva

az Adatkezelő levelezési címére küldött levélben

Anonim igénybe vevő azonosító (cookie)

18.7.7.Az Adatkezelő az Érintett számítógépére anonim igénybe vevő azonosítót (cookie, süti) helyez el, amely önmagában semmilyen módon nem képes az Érintett azonosítására, kizárólag az Érintett gépének felismerésére alkalmas, név, e-mail cím vagy bármilyen más személyes információ megadása nem szükséges, mivel a megoldás alkalmazásakor a Felhasználó az Adatkezelőnek nem ad át személyes adatot, az adatcsere csak és kizárólag a gépek között történik meg.

Adatkezelő a cookie-kat abból a célból kezeli, hogy többet tudhasson meg az Érintettek információhasználati szokásairól és így, javíthassa szolgáltatásai színvonalát, valamint a Portál látogatása során testreszabott oldalakat, marketing (reklám) anyagokat jelentessen meg.

Az Érintettnek lehetősége van arra, hogy böngészője beállításával megtiltsa az egyedei azonosító jel (cookie) elhelyezését a számítógépén. Az Érintett tudomásul veszi, hogy a cookie-k letiltása esetén egyes szolgáltatások nem fognak megfelelően működni.

18.7.8.Közösségi bővítmények (Facebook,) használata

A Portálon a bővítmények alaphelyzetben le vannak tiltva. A bővítmények csak akkor kerülnek engedélyezésre, ha az Érintett az erre szolgáló gombra kattint. A bővítmény engedélyezésével az Érintett kapcsolatot hoz létre a közösségi oldallal és hozzájárul az adatainak a FacebookLinked-in részére történő továbbításához.

Amennyiben az Érintett a megfelelő gombra kattint, a böngészője a vonatkozó információkat közvetlenül az adott közösségi hálózatnak továbbítja, és azokat ott tárolja.

A települt cookie segít abban, hogy a Szolgáltató termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos hirdetések jelenjenek meg a Portál látogatója által a későbbiekben meglátogatott más, a Google Display, hálózatába tartozó weboldalakon, illetve a facebook-on.

Felhasználó a cookie-kat bármikor letilthatja és a hirdetések személyre szabhatja a Google hirdetési beállítások felületén.

18.8 .Naplóállományok (logfile-ok)

A szolgáltatások igénybevétele érdekében a rendszer automatikusan naplózza az alábbi adatokat:

a felhasználó számítógépének dinamikus IP-címe

a felhasználó számítógépének beállításaitól függően a felhasználó által használt böngésző és az operációs rendszer típusa

a felhasználó weboldallal kapcsolatos aktivitása

Ezen adatok felhasználása egyrészről technikai célok – úgymint a szerverek biztonságos működésének elemzése, utólagos ellenőrzése- szolgál, másrészről az Adatkezelő ezen adatokat oldalhasználati statisztikák készítéséhez, a felhasználói igények elemzéséhez használja fel a szolgáltatások színvonalának emelése érdekében.

18.8.1 A fenti adatok a felhasználó azonosítására nem alkalmasak és azokat az Adatkezelő egyéb személyes adatokkal nem kapcsolja össze.

19.1 Adatkezelő az Érintettel kapcsolatos személyes adatokat bármely, a fentiekben meghatározottaktól eltérő célból - így különösen szolgáltatása hatékonyságának növelése, vagy piackutatás céljából - csak az adatkezelési cél előzetes meghatározása mellett és az Érintett hozzájárulása alapján kezelhet.

Ezek az adatok nem kapcsolhatók össze az Érintett azonosító adataival és a hozzájárulása nélkül nem adhatók át harmadik személy számára. Ezen adatokat a Adatkezelő köteles törölni, ha az adatkezelési cél megszűnt, vagy az Érintett így rendelkezik.

19.2 Az Adatkezelő biztosítja, hogy az igénybe vevő a szolgáltatás igénybevétele előtt és az igénybevétel során bármikor megismerhesse, hogy az Adatkezelő mely adatkezelési célokból mely adatfajtákat kezel, ideértve az igénybe vevővel közvetlenül kapcsolatba nem hozható adatok kezelését is.

19.3 Az Adatkezelő által végzett adatkezelés jogalapja minden esetben az Érintett hozzájárulása.

19.4 Az adatkezelés időtartama: Az Érintett hozzájárulása alapján kezelt adatok a hozzájárulás módosításáig, illetőleg visszavonásáig kezelhetők. Az adatkezelés időtartamának lejártával az Érintett személyes adatait az Adatkezelő törölni köteles. A megrendelésekkel kapcsolatos adatokat –ideértve a telefonos ügyintézés során készült hangfelvételt is- az Adatkezelő az esetleges jogviták során történő bizonyítás érdekében, az általános elévülési határidőig, azaz 5 (öt) évig tárolja. A számlázással kapcsolatos adatokat az Adatkezelő a számviteli kötelezettségek teljesítés érdekében, a 2000. évi C. törvény 169. §-a értelmében 8 (nyolc) évig, illetve az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. Törvényben meghatározott elévülési időig kezeli.

19.5 Előfordulhat, hogy a szolgáltatások teljes körű megvalósításához az Érintett bizonyos személyes adatait az Adatkezelő harmadik fél részére - ideiglenes jelleggel - a szükséges hozzájárulás megadása esetén - adatfeldolgozás vagy adatkezelés céljából - átadja, így különösen: amennyiben a weboldalon keresztül online fizetésre kerül sor, az Adatkezelő a fizetéshez szükséges hitelkártya/bankkártya számát továbbítja a pénzintézeti szolgáltató felé, anélkül, hogy azt megőrizné. amennyiben a weboldalon megrendelt termékek esetén a kiszállításra szerződött partnervállalat számára az Adatkezelő átadja a szállítandó terméket és a szállítás teljesítéséhez szükséges adatokat (a szállítási nevet és címet). A kiszállítást végző partner az átadott szállítási adatok vonatkozásában adatfeldolgozónak minősül, aki ezeket az adatokat a szállítás teljesítésén kívül más célokra nem használhatja fel.

19.6 A weboldal független látogatottsági és egyéb webanalitikai adatok kinyerése érdekében a szolgáltató igénybe veszi a Google Anatitycs szoftvert, ezért ezen adatok vonatkozásában a Google Inc., mint adatfeldolgozó jár el. A Google Inc. Adatvédelmi irányelve a http://www.google.com/intl/hu ALL/privacypolicy.html oldalon érhető el. A weboldal szolgáltatásait igénybe vevő tudomásul veszi, hogy az adatainak Google általi feldolgozásához a weboldal használatával hozzájárulását adta


2020.03.04.

WebDeb - Ahol a weblapok születnek