A tű gobelinek sűrűsége jellemzően 88-90 kocka 10cm hosszan, duplatű anyagra készítik.
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
NEM TUDOK REGISZTRÁLNI?
.... A regisztrációs lapon minden mezőt
kitöltött akkor az úgy nevezet VADILÁLÁS résznél valószínű nem másolta be
pontosan a meg adott betűket.
REGISZTRÁLTAM ÉS NEM TUDOK A
JELSZAVAMMAL BELÉPNI?
.... Lehet a jelszavánál a kis és a nagybetűt,
nem vette figyelembe.
.... A regisztrálás után, ha sikeres volt nem
aktivizálta a belépést. Ezt a linket az ön által megadott e-mail címre küldjük,
nézze meg a posta fiókját és érvényesítse azt.
NEM KAPTAM E-MAILT
REGISZTRÁCIÓ UTÁN?
.... Ennek oka az lehet., hogy a levelező
programjába a span védelem túl érzékeny.
.... Vagy a postaládája túlságosan tele van.
.... Rossz az e-mail cím.
.... Ha ezek nem álnak fenn kérem, hívja a
vevőszolgálatunkat.
KOSÁRBA GYŰJTŐT,
MEGRENDELÉSEMET NEM TUDOM FELADNI?
.... Kérem, hívja a vevőszolgálatunkat.
KOSÁRBA GYŰJTÖTT ÁRUKAT NEM
TUDOM TÖRÖLNI?
.... Használja a törlés gombot, ha nem veszi ki
a rendszer, kérem, hívja a vevőszolgálatunkat.
A KOSÁRBA TETT TERMÉK
MENNYISÉGÉT SZERETNÉM MÓDOSÍTANI?
.... A mezőbe a mennyiséget kijelöli, és
átírja, majd a módosít gombra, kattint.
MI AZ A KÍVÁNSÁGLISTA?
.... ez egy olyan plusz funkció, amit a megnövekedtet termékskála miatt szerkesztettünk, hogy segítse a választásba.
HOGY HASZNÁLOM A KÍVÁNSÁG LISTÁT?
.... bejelentkezett állapotba, lehet csak használni. Az áruház böngészése közben, amelyik termék önnek meg tetszik, akkor az a kívánság lista gombbal egy listába teheti. Ez még nem jelenti a megrendelést, a lista bővíthető, törölhető. Minden további bejelentkezéskor ezt a gyűjteményt láthatja, bármikor módosíthatja.
A LISTÁMBÓL ELTŰNT TERMÉKEIM?
.... amennyiben az áruházba nem kapható egy bizonyos termék az ön listájából is automatikusan törlődik. További információért keresse a vevőszolgálatunkat.
A LEADOTT MEGRENDELÉSRŐL NEM
KAPTAM E-MAILT?
.... Minden képen kérem, hívja a
vevőszolgálatunkat.
.... A posta ládája tele van.
.... Túl erős a span szűrője.
A VÁLASZTOTT GOBELIN KÉPNÉL
NINCS CÉRNAVÁLASZTÁSI LEHETŐSÉG?
.... A vásárlás véglegesítése előtt a
megjegyzés rovatba be tudja írni, hogy fonallal kéri az adott képet és egyéb kérelmeit, kívánságait.
EGYEDI GOBELIN KÉPET,
SZERETNÉK?
.... kérem, hívja a vevőszolgálatunkat, vagy
írjon e-mailt.
MIKORRA VÁRHATOM A SZÁLLÍTÁST?
.... 48 órán (két munkanap) belül a
megrendelését feldolgozzuk, és e-mailt kap a várható szállítási határidőről.
RENDELÉSEMBE VAN 7-10 NAPRA
VÁLLALT GOBELIN KÉP IS, MIKOR ÉS HOGY SZÁLLÍTANAK?
.... Ebben az esetben a megrendelését együtt
küldjük a készleten lévőkkel, összevárjuk, ha ön másként nem rendelkezik.
KISZÁLLÍTÁST BIZONYOS IDŐBEN
NAPON SZERETNÉM?
.... A MPL futár hétköznap 8-16-ig menetrend
szerint szállít, a szállítás idejét egy adott idő intervallumba nem tudjuk meg
oldani.
A SZÁLLÍTÁS NAPJÁT VISZONT MINDEN TOVÁBBI NÉLKÜL
A MEGJEGYZÉS ROVATBA KÉRHETI. A LEGPRAKTIKUSABB MUNKAHELYET VAGY OLYAN CÍMET MEG
ADNI SZÁLLÍTÁSI CÍMNEK AHOL MUNKAIDŐBEN LESZ VALAKI, AKI ÁT TUDJA VENNI A
KÜLDEMÉNYT.
Hogyan tudok fizetni?
.... A vásárlás véglegesítésénél tudja
kiválasztani a szállítás módját, hogy utal, vagy utánvéttel futárnál fizet.
Ettől eltérő módba kívánja, kérem, hívja a vevőszolgálatunkat.
NEM KAPTAM MEG CSOMAGOT?
.... A vevőszolgálatunkat telefonon kérjük,
értesítse, hogy mihamarabb a csomagszám alapján kerestetni tudjuk.
A CSOMAG SÉRÜLT MIT TEGYEK?
.... A futártól ne vegye át, kérjen
kárfelvételi jegyzőkönyvet.
NEM AZT KAPTAM, AMIT
RENDELTEM?
.... Kérem, hívja a vevőszolgálatunkat, ha a
tévedésünk a lehető leggyorsabban gondoskodunk a cseréről. A tévedésből kapott
árut csomagolja vissza a kapott dobozba és mikor a futár, viszi önnek a csere
árut, adja oda ők, eljutatják hozzánk. Ez a megoldás csak akkor áll fen, ha a
tévedés a gobeline.hu-nak róható fel.
HA A TERMÉK HIBÁS?
.... Amennyiben minőségi, mennyiségi kifogása
van, kérem, hívja a vevőszolgálatunkat.
A KÉPGALÉRIÁBAN NEM LÁTOM A
KÉPEIMET?
.... Valószínű túl nagyméretű képet próbált
feltenni, kérem, hívja a vevőszolgálatunkat.
OLYAN TERMÉKET KERESEK, AMIT
NEM LÁTOK A KÍNÁLATBAN?
.... kérem, hívja a vevőszolgálatunkat, vagy
írjon e-mailt.
ÁTUTALÁSRA VÁSÁROLTAM, DE MÉG
MINDIG NEM KAPTAM MEG A RENDELT ÁRUT?
.... átutalás esetén küldünk egy proforma
számlát ez alapján, tudja elutalni az összeget.
Ha nem érkezik meg az utalás délután 14.ig akkor csak a következő munkanapon tudjuk átadni a futárnak.
AKCIÓS ÁRUT VÁSÁROLTAM (PÉLDÁUL MOLA NAP KERETÉBEN), DE SZERETNÉM A SZÁLLÍTÁST KÉSŐBBRE KÉRNI?
....Az akciós (MOLA NAPI akciós termék) termék vásárlása esetén a szállítást csak 1 héttel, azaz maximum 7 naptári nappal tudjuk eltolni. A mennyiben ÖN hosszabb időre szeretné a szállítást a kedvezményes, árat nem tudjuk biztosítani. Ezt az időpontot a várható szállítási határidőtől számítjuk.
A RENDELÉST MÁS SZOLGÁLTATÓVAL LEHET E KÉRNI A SZÁLLÍTÁST?
....Csak az Üzletszabályzatban leirt feltételekkel, tudjuk a csomagot eljuttatni.
FELHASZNÁLÓI KÉZIKÖNYV
.... Üdvözöljük!
....A gobeline.hu oldalát úgy próbáltuk kialakítani,
hogy jól átlátható legyen és könnyen kezelhető. A mennyiben észrevétele vagy
javaslata van, kérjük az
info@gobeline.hu-ra kérjük, tegye meg.
.... Az A
gobeline.hu oldalán a főmenü rendszerben találhatja a
MAGUNKRÓL kategóriába a cég a MOLA
II BT rövid bemutatkozását.
.... Az
ELÉRHETŐSÉG pont alatt az ügyfélszolgálat és a szolgáltató adatait
találja.
.... A SUGÓ
fül alatt ahol most is van a felhasználói kézikönyvet, és némi segítséget
kaphat.
.... Az
ÜZLETSZABÁLYZAT menübe találja a szolgáltató szállítási módjait az
aktuális szállítási feltételeket és az egyéb e-kereskedelemre vonatkozó
lehetőségeit, elállási jog, stb.
.... A bal felső sarokban, lévő menüben találja a
VENDÉGKÖNYVET, itt üzenhet a
szolgáltatónak, beírhatja észrevételeit, ezt a szolgáltatást regisztrációhoz
kötött.
.... A
KÉPGALÉRIA ezt a funkciót azért hoztuk létre, hogy ügyfeleink kész
kivarrt gobelin képei értékesítésében segítséget nyújtsunk. Ezt a lehetőség
regisztrációhoz kötött, ha ez megtörtént az űrlapot kitölti lehetőleg minden
mezőt, hogy az érdeklődő minél több információt kapjon, a fotó esetében a lehető
legkisebb méret legyen, tömörített változat, különben a rendszer nem tudja
feltölteni, összesen három darab képre van lehetőség, ami három hónapig van kint
a lapon. Ezek után meg kell ismételni. A szolgáltatás ingyenes a MOLA II csak az
ön e-mail címét adja meg az érdeklődőnek vagy telefonszámát, a szolgáltató sem,
jutalékot sem egyéb költséget öntől nem kér.
.... A
KERESKEDŐDNEK ez a fül viszont eladóknak, közületeknek, szakköröknek,
óvodáknak, iskoláknak, készítettük cégünk
tudja beléptetni a nagykereskedelmi kapun a leírtak szerint. Érvényes
regisztrációval kell rendelkezni. Ezek után az ügyfélszolgálattal felvenni a
kapcsolatot. A meglévő jelszóval belépve ezek után a látogató a nettó
nagykereskedelmi árakat fogja látni.
.... A WEBÁRUHÁZ
itt találhatja termékeinket, kategóriákra bontva több mélységű menü rendszerrel.
.... Az áruházba regisztráció nélkül is böngészhet
és lapozgathat, árakat, termékek, leírását láthatja.
.... Amennyiben vásárolni kíván akkor minden képen
regisztrálnia, kell.
.... Ezt megteheti a „Regisztrálok” fülnél. A
regisztrálásnál az adatok pontosságát nem ellenőrizzük, kérjük minden mezőt,
töltsön ki kivéve magánszemély esetén az adószámot (ez a kereskedőkre és
közületeknek kötelező) a telefon esetén a mobil a praktikus, hogy a
futárszolgálat önnel fel tudja venni a kapcsolatot a várható szállítás idejéről.
....A legalsó rubrika az úgy nevezet VADILÁLÁS mező,
kérjük figyelmesen, másolja be a betűket kis és nagybetűre figyelve. Erre azért
van szükség, hogy rendszer a robotokat kizárja.
.... Az űrlap kitöltése után a rendszer küld egy
levelet az ön által megadott e-mail címre (fontos a pontos e-mail cím). Ezt az
üzenetet megnyitva és az ott küldött linkre kattintva tudja regisztrációját
érvényesíteni.
Ezek után a VISSZA A FŐLAPRA, gombra kattintva
bejut a rendszerbe. Vagy a jelszavával és a kódjával a
www.gobeline.hu oldalon belép, és a
böngészője felajánlja a jelszó mentését és ön menti akkor a későbbiekben a
jelszavát, megjegyzi a rendszer.
.... Amennyiben jelszavát elfelejti, vagy új gépet
vagy operációs rendszert cserél, akkor a főoldalon az elfelejtettem jelszóra
kattintva a rendszer amennyiben megadja azt az e-mail címet, amit a
regisztrálásnál használt, akkor el tudjuk küldeni a jelszavát. Ha nem emlékszik
arra az e-mail címre, amin regisztrált akkor új regisztrációra lesz szükség.
.... A regisztráció után ön tud rendelést leadni a
vásárolni kívánt termékeket kosárba gyűjteni.
.... Egyes gobleneknél alkalmaztunk néhány specifikus megoldást például, van rá lehetőség, hogy cérnával (moulinével) színezve rendelje meg (nem minden kép esetén)
Ha a rendszer engedi, hogy cérnával akkor önnek csak a mouliné márkáját kell megjelölni és úgy meg rendelni, ha nincs ilyen lehetőség, akkor a megrendelés véglegesítésénél a megjegyzés rovatba ezt kérheti.
.... Ön által kiválasztott terméket akár többet is a
kosárba rakhatja, ez nem jelenti azt, hogy meg is vásárolta. Ugyan is a
megrendelés véglegesítése előtt bármelyiket törölni lehet.
.... Ha kiválasztotta a termékeket, módosíthat
mennyiséget, vagy törölheti a kijelölt terméket. Itt látja a vásárolt összeget
és a postaköltséget. A postaköltségnél található nyílnál választhat, hogy előre
utal vagy utánvéttel a futárnál, fizet. A pontos szállítási feltételek és
érvényes tarifák az Üzletszabályzatban olvashatók.
Ha kiválasztotta a szállítás módját a TOVÁBB
gombbal vásárlását, véglegesítheti.
.... Adatait kérjük, ellenőrizze.
.... Ha hibásak az Ügyfélszolgálatunk felé jelezze!
.... A megjegyzés rovatba kérjük a szállításra és
egyéb kérésekre vonatkozókat, jelezze.
.... Ezek után a TOVÁBB gombra kattintva látja
végleges rendelését.
.... Itt újra ellenőrizheti adatait!
.... Ha ezek megfelelnek a valóságnak akkor a
MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE gombbal ön, feladta a megrendelését.
.... Ön kap egy automatikus e-mailt a rendelésről.
.... a gobeline. hu 48 órán belül feldolgozza
megrendelését, és önt értesíti a szállítási határidőről.
.... Hírlevélre ön is, feliratkozhat regisztráció
nélkül is a lap alján.
....Hírlevélről leiratkozhat a kapott levél alján a
linkre kattintva.
.... Régebbi hírleveleinket megtekintheti a lapunk
alján.
.... Ha véletlenül mégis leiratkozik akkor ugyan úgy
a hírlevélre feliratkozással vissza, teheti ön magát.
.... A gyorskereső mezőbe beírhat kódszámot,
megnevezést meggyorsíthatja a termék fellelhetőségét.
.... Az akciós termékek kategóriájába a rendszer
egybe gyűjti az összes kedvezményes árut.
.... Ha kérdése van, keresse vevőszolgálatunkat.
VEVŐSZOLGÁLAT:
Tel: 06-70-329-6348,
E-mail: info @ gobeline.hu (szóköz nélkül)
2023.11.27.